Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:48:37+01:00
A) prostokąta o bokach x+5 i x-2

P= (x+5) razy (x-2)

b) trójkąta o podstawie x+3 i wysokości x-3

P= (x+3)razy (x-3)
------------------
2

trapezu o podstawach x, x+2 i wysokości x+1
P=(x + x+2) razy (x+1)
---------------------------
2
2009-11-25T20:52:34+01:00
A) P=(x+5)*(x-2)
b)(x+3)*(x-3)/2
c)(x+(x+2))*x+1/2
2009-11-25T20:53:01+01:00
A)P=(x+5)(x-2)= xkwadrat-2x+ 5x-10=xkwadrat+3x-10
b)P=0.5(x+3)(x-3)
c)p=o.5(x+2)x *(x+1)