Odpowiedzi

2009-11-25T20:47:35+01:00
Musimy ubierać stosownie do pogody, nie siadać na zimnych powierzchniach, oddawać mocz regularnie gdyż grozi to chorobą nerek

Dobre na 100%
;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:54:28+01:00
* należy dbać o przestrzeganie higieny i to nie tylko osobistej
* zrezygnowanie z długich, gorących kąpieli na rzecz szybkich pryszniców (Kąpiele bowiem, bardzo często przyczyniają się do namnażania bakterii)
* dbałość o dostarczenie organizmowi wystarczającej ilości płynów (optymalnie to dwa litry dziennie; taka objętość gwarantuje nie tylko odpowiedni pozwom nawodnienia, ale również przyczynia się do oczyszczenie organizmu ze szkodliwych drobnoustrojów)
* odpowiedni ubiór - zbyt obcisły sprzyja przegrzaniu i rozwojowi infekcji
* regularna gimnastyka, która nie tylko poprawia ogólne samopoczucie, ale również pozwala zwiększyć kontrolę nad niektórymi mięśniami, które w przypadku układu moczowego odgrywają niemałą rolę
* bardzo dobrym rozwiązaniem jest również sięganie po suplementy diety, które dzięki swojemu składowi przyczyniają się do dbania o układ moczowy

Mam nadzieję że pomogłam:) pozdrawiam