Najsilniejsze w polsce zrodla mineralne siarczano - solankowe oraz borowina.

gdzie to sie znajduje.????

macie do wyboru : WYZYNA SLASKA< WYZYNA KRAKOWSKO-CZESTOCHOWSKA< NIECKA NIDZIANSKA< WYZYNA KIELECKO SANDOMIERSKA WYZYNA LUBELSKA I ROZTOCZE>


prosze jak najszybciej ;dddd

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T02:44:41+01:00
Najsilniejsze w Polsce źródła mineralne siarczano-solankowe oraz borowina występują na: Roztoczu i Wyżyny Lubelskiej, a od północno- zachodniej Wyżyna Opatowska i Niecka
6 3 6
2009-11-28T08:32:55+01:00
Moim zdaniem to jest: < WYZYNA KIELECKO SANDOMIERSKA WYZYNA LUBELSKA I ROZTOCZE>
6 3 6
2009-11-28T08:39:51+01:00