Odpowiedzi

2009-11-25T20:52:10+01:00
Polega na tym że się dobrze odrzywiasz
19 1 19
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:54:58+01:00
1. Mycie rąk przed posiłkiem.
2. Mycie rąk przed przygotowywaniem posiłków.
3. Dokładne mycie talerzy i sztućców!
4. Mycie owoców i warzyw po bieżącą wodą.
5. Nie kupowanie jaj i mięs w podejrzanych, nieznanych sklepach/miejscach.
6. Przed spożyciem patrzeć na datę ważności.
24 4 24