Odpowiedzi

2009-11-25T20:59:00+01:00
Rzeki:
Amazonka
B
C
Dunaj
E
F
Ganges
H
I
J
Kongo
Limpopo
Missisipi
Nil
Oranje
Paragwaj
R
S
T
Urugwaj
Wisła
Zambezi

Miejscowości:
Abudża
Brasilia
C
D
Egipt
F
G
H
Indie
J
Kurytyba
Londyn
Meksyk
Nigeria
Opole
Poznań
Rio de Jeneiro
Sao Paulo
Tokyo
Urugwaj
Wisła
Zambezi
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T21:03:09+01:00
Rzeki, Miejscowości:
A-Amazonka , Amsterdam
B-Bug , Berlin
C-Colorado , Cisna
D-Dniepr , Dęblin
E-Eufrat , Elbląg
F-Fraser , Frankfurt
G-Ganges , Gniezna
H-Huang-Ho , Hamburhg
I-Ina , Iława
J-Jangcy , Jerozolima
K-Kongo , Kraków
L-Loara , Londyn
Ł-Łeba , Łomża
M- Missisipi , Madryt
N-Nil , Norymberga
O-Orinoko , Olsztyn
P-Pilica , Płońsk
R-Ren , Radom
S-San , Sandomierz
T-Tygrys , Toruń
U-Ural , Ustroń
W-Wisła , Warszawa
Z-Zambezi , Zakopane
11 4 11