Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:58:53+01:00
Wydaje mi sie że to to :) Powodzenia ...

Wyróżnia się tym,że średnie amplitudy powietrza są najwyższe w Polsce 22,5ºC, —23,5ºC).Występują tam mroźnie zimy i ciepłe lata.Województwo Lubelskie wyróżnia się także tym że jest tam bardzo dużo obszarów turystycznych min Puławy, Kazimierz Dolny i Nałęczów
9 3 9
2009-11-25T21:00:29+01:00
-przebogatą historią
-największym nagromadzeniem zabytków i atrakcji turystycznych
-olimpijskie ambicje
-korzystne położenie
5 2 5
2009-11-25T21:02:28+01:00
Sam mieszkam na lubelszczyźnie to postaram się grótko i na temat
Lubelszczyzna wyróżnia się napewno tym że jest duży poziom bezrobcia na tym terenie.Wiele osób wyjeżdża za granicę w celu szukania lepszej sytuacj materialnej.Ale lubelszczyzmna to nir tylko złe strony Polski. Nalubelszczyźnie występuje wiele pięknych krain geograficznych(jezior,gór,górek)wielu turystów zadziwia krajobraz lubelszczyzy duża ilość lasów które leże na różnym rodzaju wzniesieniach.Na lubelsczyźnie istnieje wiel pól uprawnych to także część krajobrazu

to jest na 100% dobrze wiadomości od mieszkańca lubelszczyzny
13 2 13