Odpowiedzi

2009-11-25T20:59:22+01:00
Hmmm... myślę że pojdziesz do zakonu.. powołaniem twoim jest służenie Bogu w klasztorze :DD
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:58:59+01:00
Być dobrym i uczynnym człowiekiem
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T21:00:54+01:00
Może to się przyda:
- do bycia uczniakiem ;p
- powołanie do życia
- do bycia córką swych rodziców
- do zawodu np. fryzjerki
- do kapłaństwa
- do małżeństwa
- do bycia chrześcijaninem