Odpowiedzi

2009-11-25T21:05:12+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T21:07:58+01:00
Paznokcie i włosy należą do tzw. przydatków skóry. Paznokcie wyrastają z aktywnej macierzy, zlokalizowanej u ich nasady, natomiast włosy rosną w wyniku aktywności macierzystych komórek nabłonkowych, znajdujących się wewnątrz cebulek. Jakiekolwiek procesy wzrostowe w organizmie wymagają dostarczania energii, a do tego niezbędna jest czynność układu krążenia.
Po śmierci krążenie ustaje, a zatem po kilku / najpóźniej kilkunastu godzinach nie jest możliwa żadna aktywność wzrostowa tkanek ludzkich. Oczywiście śmierć jest tak naprawdę procesem wieloetapowym. Skóra „umiera” znacznie później niż mózg. To oznacza, że przez pierwsze godziny po ustaniu krążenia zachodzą w niej jeszcze rozmaite procesy metaboliczne. Pomijając jednak ten przejściowy okres, gdy śmierć przeplata się z ostatnimi przejawami życia, odpowiedź na postawione pytanie jest zdecydowanie negatywna.

Nie martw sie. Jest dobrze xD informacje z roznych zrodel przeksztalcone wiec nie znajdziesz takiego samego :P
2009-11-25T21:08:48+01:00