Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T21:09:32+01:00
Maryja została matką Kościoła wtedy, gdy powiedziała "fiat" Bogu, zgadzając się na urodzenie Jezusa Chrystusa.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T21:09:34+01:00
Maryja została Matką Kościoła wówczas gdy Jezus umarł na krzyżu a przed śmiercia powiedział do jednego ze swych uczniów: " to jest Matka twoja"..
2009-11-25T21:11:42+01:00
Maryja została Matką Kościoła, kiedy wydała Jezusa na świat, a automatycznie wszyscy ludzie, którzy wierza w Niego, także się narodzili i trwają przy nim.

Chyba cos takiego. :P