Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T21:14:29+01:00
Do trzech razy sztuka
gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta
kuty na cztery łapy
siódme dziecko stróż
pleść trzy po trzy
Jak dwie krople wody
siódme niebo
trzecia woda po kisielu
do trzech razy sztuka
spadać na cztery łapy
13 3 13
2009-11-25T21:16:57+01:00
Brak komuś piątej klepki

czterej jeźdźcy Apokalipsy

cztery deski

cztery kąty

cztery kąty a piec piąty

cztery kółka

do trzech razy sztuka:

drugie dno

dwa kroki stąd

na jednej nodze.
7 3 7