Odpowiedzi

2009-11-25T21:51:45+01:00
Romancztycznej - podkreslenie klimatu , sytuacji
programowej - szykba , chrakterystyczne tempo ,zachęcają , przykuwająca uwage
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T21:55:58+01:00
Wirtuozi skrzypcowi:
Karol Józef Lipiński
Henryk Wieniawski
Niccolo Paganini

uczen czarnoksiężnika
la donna e mobile
złoto renu
bal maskowy
ave maria
sabat czarownic

z mitologii germańskiej nawięcej czerpał Ryszard Wagner np. opery Lohengrin, Walkiria
1 5 1