1).Podaj miejsce w Stanach Zjednoczonych,którego dotyczy zamieszczony opis:
-zajmuje obszar południowej Kalifornii
-obejmuje część Newady
-należy do największych parków USA
-jest jednym z najgorętszych obszrów kuli ziemskiej
-jest doliną powstała w wyniku erozji wgłębnej rzeki
-leży w sąsiedztwie rzeki Kolorado
-jest najniżej położonym miejscem na zachodzniej półkóli
-jest kanionem

2).Do każdego miasta podaj współrzędne geograficzne:
-Los Angeles
-Albquerque
-Amarillo
-Oklahoma City
-Memphis
-Nashville
-Richmond
-Baltimore

3).Opisz typowe gospodarstwo w USA:
1.Wielkość-
2.Rodzaj upraw-
3.Mechanizacja-
4Stosowanie nawozów-
5.Stosowanie środków ochrony roślin-

DZIĘKUJĘ :*****

2

Odpowiedzi

2009-11-25T21:47:18+01:00
1.Dolina śmierci
2.los angeles- 34 N 118 W
Albuerque- 35 N 106 W
Amarillo- 35 N 103 W
Oklahoma City- 36 N 98 W
Memphis-
Nashville-
Richmond-
Baltimore-
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T21:55:18+01:00
1)Park Narodowy Joshua Tree, Kalifornia
2)Los Angeles-34°03'N 118°14'W
Albquerque 35°5`N 106°38`
Amarillo 35° 11' 57 '' N 101° 50' 43'' W
Oklahoma City 35° 28' 56 '' N 97° 32' 6'' W
Memphis 35°N 90°W
Nashville 36° 9' 54 '' N 86° 47' 1'' W
Richmond 37° 32' 0 '' N 77° 27' 0'' W
Baltimore 39° 17' 11 '' N 75° 36' 54'' W
6 3 6