Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T21:21:35+01:00
- zacmienie księżyca
-widnokrąg
- zdiecia z satelity w 1957 roku
-cień ziemi
-dzień i noc razem tworzą dobę.
16 4 16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T21:50:13+01:00
1. Da się ją opłynąć wokół.
2. Widok horyzontu nad morzem jest w kształcie łuku.
3. Zdjęcia satelitarne.
4. Stojąc na szczycie latarni , okrążając ją będziemy widzieć koło.
5. Pływające statki na morzu, które się oddalają nie znikają od razu tylko stopniowo się zmniejszają .
36 4 36