Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T21:17:28+01:00
Wychowanie
Troska
Miłość
Rozmnażanie się

Heh nie wiem co jeszcze ale tak na religie bym napisala xP
2009-11-25T21:21:16+01:00
Rodzina:
-ma zaspokajać podstawowe potrzeby jej członków
-stanowi materialne i prawne zabezpieczenie jej członków, które w pewnych okresach życiowych nie są w stanie podejmować samodzielnie decyzji.
-pozwala realizować się w macierzyństwie i ojcostwie
-pomaga kształcić i prowadzać dziecko do społeczeństwa
-jest podstawowym wzorcem

tyle :P
2009-11-25T21:22:02+01:00
A więc;
-powinna dac milosc, opieke
- zapewnic wszystkie potrzeby
-uczyc jak zyc w zgodzie
-proces socjalizacji- przekazywanie wzorców kultury, zwyczaje i obyczaje
-dawac sobie przykłady
-łączy ona domownikow
- mozna na niej polegac w kazdej sytuacji
-spedzamy z nia najwiecej czasu
-dzieki niej uczymy sie szacunku itp.