Odpowiedzi

2009-11-25T21:26:03+01:00
0,45*2,40=1,08 1,3*10,80=14,04 20-(1,08+14,04)=20-15,12=4,88
0,60*2,40=1,44
starczyłoby nawet jak kupisz wiecej wedliny
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T21:28:54+01:00
0.45 X 2,40=1,08 wędlina
1,3 X 10,80=14,04 ser
14,04+1,08=15,12 zł
20-15,12=4,88 zł
0,45+0,15=0,60
0,60 X 2.40=1,44 zł
15,12+1,44=16,56
Odp. Otrzyma 4,88 zł reszty.
Wystarczy jej pieniędzy.
2009-11-25T21:33:59+01:00
0.45 *2,40=1,08
1,3 * 10,80=14,04
14,04+1,08=15,12 zł
20-15,12=4,88 zł
0,45 + 0,15=0,60
0,60 * 2.40=1,44 zł
15,12 + 1,44=16,56