Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T21:28:01+01:00
Pekin: 39° 55' N
116° 23' E
Buenos Aires: 34° 35' S
58° 55' W
2 3 2
2009-11-25T21:29:46+01:00
Pekin:
39° 55'N 116° 23' E
Buenos Aires:
34° 2' S
58° 3' W
1 5 1
2009-11-25T21:34:36+01:00
Buenos aires (argentyna)
Współrzędne geograficzne
Szerokość geograficzna... 34° 2 południe
Długość geograficzna... 58° 3 zachód

Pekin
Współrzędne geograficzne
Szerokość geograficzna... 39° 55 północ
Długość geograficzna... 116° 23 wschód
1 5 1