Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T21:29:10+01:00
63dreiundsehzig
36sehunddreizig
74siebenundvierzig
98achtundneunzig
67siebenundseh
47siebenundvierzig
24vierundzweizig


tam gdzi pisze 6 seh musisz napisac sehs
1 1 1
2009-11-25T21:30:14+01:00
63 -dreiundsechzig
36-sechunddreizig
74-vierundsiebzig
98-achtundneunzig
67-siebenundsechzig
47-siebenundvierzig
24-vierundzwanzig
2009-11-25T21:30:34+01:00
63 dreiundsechzig
36 sechsunddreißig
74 vierundsiebzig
98 achtundneunzig
67 siebenundsechzig
47 siebenundvierzig
24 vierundzwanzig