Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T21:36:12+01:00
Zadaniem kościoła jest łączenie się człowieka z Bogiem. Jest to świątynia do której możemy przyjść z nim "porozmawiać". W kościele możemy również pomodlić się za innych, wspominać ich itp. Można to zinterpretować jako nauka o chrześcijaństwie jaką Bóg nam przekazywał :)
2009-11-25T21:38:15+01:00
Kościół to dom boga gdzie się z nim spotykamy.Ksiądz jest tylko pośrednikiem jego zadaniem jest do nas przemówić słowami ewangelii i nam to dokładnie wytłumaczyć. Niewierzących nawrócić, modlić się za zmarłych, chorych itp. Powinniśmy słuchać i modlić się z oddaniem w kościele.
4 3 4