Odpowiedzi

2009-11-25T21:32:14+01:00
Kobiety w stanie błogosławionym należy otaczać szczególnym szacunkiem, ponieważ noszą one w sobie nowe życie. Dlatego dla dobra dziecka, warto czasem ustąpić miejsca ciężarnej kobiecie w autobusie.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T21:33:25+01:00
Kobiety w stanie błogosławionym należy otaczać szacunkiem ponieważ mają wydać na świat swojego potomka, naszego bliźniego. Jak wiemy dziecko które się rozwija w brzuchu słyszy i czuje emocje matki, dlatego też powinniśmy kobiety ciężarne otaczać szacunkiem aby czuły się dobrze i aby nasz potomek oddawał szacunek innym.