Odpowiedzi

2009-11-25T21:37:59+01:00
Rozwiąż układ równań metodą podstawiania
y= 2x- 1
4x+y=8

y= 2x- 1
4x+2x-1=8

y= 2x- 1
6x=9

y=2*3/2-1=3-1=2
x=3/2
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T21:39:49+01:00
Y= 2x-1
4x+y=8 jeśli to jest układ równań to będzie tak:
y=2x-1
4x+2x-1=8
y=2x-1
6x-1=8
y=2x-1
6x=8+1
y=2x-1
6x=9 /6
y=2x-1
x= 9/6 (3/2)
y=2 razy 3/2
y=3
x=3/2=1 i 1/2
3 3 3
2009-11-25T21:52:48+01:00
Y=2x-1
4x+y=8

y=2x-a
4x+2x-1=8/+1

y=2x-1
6x=9/:6

y=2x-1
x=1,5

y=3-1
x=1,5

y=2
x=1,5
3 5 3