Przetłumacz na j. polski:

Stefan
Ich heiβe Stefan Huber und bin 11 Jahre alt. Ich wohne in München. Mein Vater abeitet bei der Post. Meine Mutter ist zu Hause. Meine Schwester Cornelia ist Schon 15 Jahre alt. Am Samstag bin ich oft bei Oma. Sie wohnt in Eching. Das ist ein Dorf, 20 Kilometer von München. Ich bin gern dort.

Sigrid
Ich heiße Sigrid, Sigrid Wöhnmann. Ich bin fünfzehn. Ich wohne in Aachen. Mein Vater arabeitet in Stuttgart. Er kommt nur am Samstag und Sonntag nach Hause. Mami und ich sind die ganze Woche allein. Das heißt, nicht ganze allein, denn da ist nach meine Katze Musch. Sie ist ganz lieb.

Monika
Ich bin Monika Spann. Ich wohne in Köln. Mein Vater arbeitet bei Ford, meine Mutter auch. Ich bin oft allein zu Hause. Aber das macht nichts. Ich mache Hansaufgaben. Dann lese ich oder male etwas. Manchmal gehe zu Claudia.
__________________________
W tekście o Monice przy końcu mogłam zrobić błędy... większość rozumiem, ale co do części nie jestem pewna, więc wstawiam całość.

Z góry wielkie dzięki. ; ]

3

Odpowiedzi

2009-11-25T21:41:19+01:00
Stefan
Ich heiβe Stefan Huber und bin 11 Jahre alt. Ich wohne in München. Mein Vater abeitet bei der Post. Meine Mutter ist zu Hause. Meine Schwester Cornelia ist Schon 15 Jahre alt. Am Samstag bin ich oft bei Oma. Sie wohnt in Eching. Das ist ein Dorf, 20 Kilometer von München. Ich bin gern dort.


Stefan
nazywam sie Stefan Huber i mam 11 lat. Mieszkam w monachium. MOjtata roznosi listy. Mama jest w domu. Moja siostra Kornelia jest łądna i ma 15 lat. W soboty odwiedzma moja babcie. Ona mieszka w Eching. To jest tam 2o km od monachium. jestem bardzo tam?


2009-11-25T21:42:47+01:00
Nazywam sie Stefan Huber i mam 11 lat. mieszkam w München. moj tata pracuje na poczcie. moja mama jest w domu. moja siostra cornrlia jest starsza ma 15 lat. w niedziele często jeżdże do babci. ons mieszka w Eching to jest 20 km od München. ja chętnie jeżdze.


kolejne 2 teksty są bardzo podobne do siebie. większoś masz tych samych słówek.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T21:48:22+01:00
Nazywam sie Stefan Huber i mam 11 lat. mieszkam w München. moj tata pracuje w stuttgarcie. On tylko przychodzi do domu w sobotę i niedzielę . Moja siostra Kornelia ma 15 lat. W sobote często jezdzi do babci. Mieszka w Eching. Jest to wieś 20 kilometrów od Monachium. Ja lubie tam byc.

Nazywam sie Sigrid, Sigrid Wöhnmann. Mam piętnaście lat. Mieszkam w Aachen. Mój ojciec pracuje w Stuttgarcie. On tylko przychodzi do domu w sobotę i niedzielę.Mama i ja mamy cały tydzień dla siebie. Ale nie jestesmy same,jest z nami moj kot MUSHH. Ona jest bardzo miła.

Jestem Monica Spann. Mieszkam w Kolonii. Mój ojciec pracuje w Ford, mama także. Jestem często sama w domu. Ale to nic.robie zadania domowe . Potem czytam lub coś maluje. Czasem ide do Claudi.