Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T21:41:27+01:00
klimat umiarkowany lądowy
głównie w Rosji i na Ukrainie. Notowane tam temperatury wykazują duże amplitudy roczne, opady rzadko przekraczają 500 mm Europie przypadają przeważnie na lato, zimy są długie i mroźne (w podstrefie chłodnej), a lata bywają upalne (w podstrefie ciepłej)
2 2 2
2009-11-25T21:42:06+01:00
W północno-wschodniej części kontynentu jest to klimat umiarkowany chłodny, zaś w pozostałej – ciepły (morski, kontynentalny i przejściowy).
1 2 1
2009-11-25T21:42:10+01:00
W Europie Wschodniej, głównie w Rosji i na Ukrainie występuje klimat umiarkowany lądowy
1 2 1