Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T22:04:47+01:00
Mozna powiedzieć że roznią sie oni jak woda i ogień . Ich nazwiska też mogę przedstawić ich takich jakimi są .Mają oni różne zachowania i postępowania
Cześnik jest to człowiek bardzo porywczy i raptowny.Natomiast rejent jest typem człowieka skrytego i czesto knuje jakąś intryge ale też jednocześnie umie słuchać innych przedstawiają to ich wypowiedzi
"Cześnik burda -ja spokojny" tak o nim mowi Rejent.Cześnik zazwyczj używa krótkich zdań a jego ulubionym powiedzonkiem jest to"mociu panie"
Rejent zaś można powiedzieć , że swoją fałszywą poboznścią podkreśla ulubiony zwrot "Niech się dzieje wola nieba ,z nią się zawsze zgadzać trzeba"
Mimo ,że tych dwuch bohaterów tak wiele różni są też rzeczy które ich dotyczą obojgu .Można powiedzieć że obydwaj są wyrachowani ,leniwi,egoistyczni a też mają w sobie dużo pychy i dumy
powinno starczyć mam nadzieje że dobra i że nie ma blędów.
1 5 1
2009-11-26T04:04:25+01:00
Tu masz dużo tego-możesz sobie coś wybrać http://www.sciaga.pl/katalog/51-charakterystyki/t20_48
1 4 1