Odpowiedzi

2009-11-25T21:42:43+01:00
Vet - weterynarz
architect - architekt
librarian - bibliotekarz
carpenter - stolarz
firefighter - strażak
bartender - barman
bricklayer - murarz
pilot - pilot
2009-11-25T21:43:44+01:00
A Nurse-pielęgniarka, a journalist-dziennikarka, a doctor-doktor, an actor-aktor, an engieneer-inzynier, a musician-muzyk, a secretary-sekretarka, a waiter-kelner
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T21:44:04+01:00
- doctor
- nurse
- teacher
- lecturer
- judge
- actor/actress
- poet
- journalist
- sales representative
- politician


wybierz sobie 8 z tych podanych ;)
wymieniłem zawody w których TRZEBA DUŻO MÓWIĆ