Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T21:49:22+01:00
Zawód Inżyniera nigdy nie umiera...
Nie bądź frajerem zostań Inżynierem :D <może trochę prowokujące ale będzie się rzucać w oczy

Na plakacie można by umieścić klepsydrę w połowie narysowaną a w połowie osi i cyrkiel mierzący jej długości i kąty :) (sobie coś takiego wyobraziłem)
1 4 1
2009-11-25T21:50:10+01:00
NA Plakacie warto zamieścić Klucz np. Inżynieriaja - Klucz do przyszłości
Przyda się też grafika
Nie za dużo tekstu , w tekscie muszą znajdować się argumenty


+ Załącznik
1 4 1