Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T22:15:15+01:00
Droga Maryjo...
Jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądało i kiedy nastąpi spotkanie ze zbawicielem.Myślę że nie jestem w pełni na to przygotowana.Jak mogę się do tego przygotować? Czy nasz zbawiciel doceni nasze dobre uczynki? Nikt nie będzie tak naprawdę w pełni do tego przygotowany.
pozdrawiam(twoje imię)
2009-11-25T22:16:20+01:00
Mam dla ciebie załącznik który dodałam niedawno. Przeczytaj czy o to ci chodziło. Pozdrawiam