Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T22:01:25+01:00
Wśród panów znajdują się:

-Poważniak

-Kelner

-Lew salonowy

-Macho

-Szowinista

-Kibic

-Leń kanapowy

-Kobieciarz

-Romantyk

-Dżentelmen

-Piotruś Pan

-Tępy osiłek

-Zakompleksiony furiat

-Chłopiec

-Ambitny pracuś

-Przyjemniaczek

-Jaśnie pan

-Kłamczuszek

Poważniak-zdobywa serce kobiety systematycznie i powoli. Jest poukładany,systematyczny,konserwatywny.Z trudnością okazuje uczucia.Musi być w pełni przekonany,że partnerka je odwzajemni.Wiążąc się robi to na całe życie.Nie lubi zmian,żadnych nie przewidzianych sytuacji.

Kelner-jest czuły,opiekuńczy.Stworzony,żeby wielbić i służyć kobiecie.Spełnia każdą jej zachcianke.Zawsze można na nim polegać.Doradzi,pomoże,przytuli,gdy zajdzie taka potrzeba nawet przed złem obroni.

Lew salonowy-lubi błyszczeć i brylować na imprezach.Jest duszą towarzystwa.Zmienia partnerki jak rękawiczki. Niestały w uczuciach,egoista.

Macho-facet,który lubi dobrze się zabawić.Idzie na ilość,ale nie jakość.Podrywa każdą kobiete,traktuje je przedmiotowo jak trofea.Lubi się przechwalać, ile to on miał partnerek.Nie lubi przegrywać,zle znosi porażki.

Szowinista-uważa,że wszystkie kobiety są: słabe, nieporadne życiowo i bez pomocy oraz wsparcia ze strony mężczyzny zginą.

Kibic-zawzięcie ogląda wszelkie mecze.Złości się,gdy coś nie idzie po jego myśli.Robi dużo hałasu.Spędza więcej czasu z kolegami w barze,niż ze swoją partnerką.Potrafi godzinami opowiadać o meczach i tym,co właśnie usłyszał od kolegi.

Leń kanapowy-całe dnie spędza w domu,rozwalony na kanapie,leżąc z brzuchem do góry ogląda telewizje,a kobieta musi przy nim latać i mu usługiwać.

Kobieciarz-zajęty,zaobrączkowany,niedostępny,lecz mu to w niczym nie przeszkadza,ciągle flirtuje i uwodzi kobiety. Daje żonie kwiaty,czekoladki,prawi komplementy i mówi wiele miłych słów,a zachwile robi skok w bok.Ma problemy z dochowaniem wierności.

Romantyk-facet niestej ziemi.Pisze wiersze,piosenki,czułe liściki do ukochanej.Cudownie rozprawia o miłości,lecz do związku się nie nadaje,gdy tylko pojawi się jakiś problem ucieka,boi się odpowiedzialności.

Dżentelmen-dba o szczegóły,ma dobre maniery:przepuści kobiete w drzwiach,przysunie jej krzesło,poda palto z wieszaka, ustąpi miejsca w autobusie.Jest miły, grzeczny, czarujący.Nie pozwoli jej nieść torby z zakupami.

Piotruś Pan-facet bojący się dorosłości, odpowiedzialności, trwania w związku u boku jednej dziewczyny.Jest niedojrzały,zachowuje się jak chłopczyk,a nie prawdziwy mężczyzna.

Tępy osiłek-całe dnie pracuje fizycznie,a wieczory spędza przed telewizorem z puszką piwa.Jest facetem bez perspektyw,planów na życie.

Zakompleksiony furiat-nie potrafi stworzyć stałego związku, gdyż niemiał w życiu odpowiedniego męskiego wzorca, wciąż się złości,gniewa,denerwuje i wpada w szał. Pojawiają się u niego zachowania destrukcyjne,niszczy wszystko na swej drodze.

Chłopiec-całe życie pod ochroną-kloszem.Wszyscy we wszystkim go wyręczali.Mama lub siostra: prały, sprzątały, prasowały,gotowały i wszystko podawały mu gotowe pod nos,dlatego sam nie potrafi poradzić sobie w życiu.

Ambitny pracuś-nastawiony na sukces,pieniądze i kariere. Zdolny,pracowity,dążący do celu po trupach.

Przyjemniaczek-mężczyzna,który życie traktuje jak dobrą zabawe.Jest elokwentny,dowcipny,dusza towarzystwa.Boi się stałego związku,odpowiedzialności,skacze z kwiatka na kwiatek,zmieniając partnerki jak rękawiczki.Jest romantyczny,kochliwy.Kobiety traktuje przedmiotowo.

Jaśnie pan-lubi kobiety,które zabiegają o jego względy. Chce być ciągle w centrum uwagi.Lubi być chwalony i podziwiany.Chce sam o wszystkim decydować i zawsze mieć ostatnie słowo.Kobiete traktuje jako ofiare-swoją zdobycz-trofeum.Musi ona mu ulec i podporządkować się,bo inaczej szybko ten związek zakończy.Nie podoba mu się to,gdy go się krytykuje,ocenia lub wytyka błędy.

Kłamczuszek-świetny aktor.Potrafi idealne udawać: miłość, grać czarującego,czułego,słodkiego,wrażliwego faceta lub najgorszego drania.Lubi uwodzić i zdobywać kobiety.Kłamie jak z nut.Przyłapany na kłamstwie nadal w nie brnie. Namiętny,czuły kochanek mający kilka miłości.
1 1 1
2009-11-25T22:05:07+01:00
Mezczyzni:
zdradzaja
sa nie w porzadku do kobiet
mysla ze jak sa silniejsi , tO mOga rzadzic kobietami
sa niechlujni
brzydko pachna
nie maja manier
wyzej wymieniopne cechy nie odnosza sie do kazdego pana^^ :Pp
potrafia byc:
mili
troskliwi
kochajacy
szaleni
zbOczeni :D
przystOjni
zadbani :D

pOzdrO :)
2009-11-25T22:10:19+01:00
NOWOCZEŚNI

tacy, co to wszystko szybko ... szybko żyją - szybko umierają ... szybko kochają - szybko się wypalają ... życiowi i emocjonalni popaprańcy, co to zamęt wprowadzić potrafią ... adrenalina, ekscytacja ... emocje na full ... takich zawsze przyciągała ... no zawsze ... z takimi była ... jeden to nawet jak marynarz - w każdym porcie inna. a żeby dodać "pikanterii" to na koniec zawinął do tego, z którego wypłynął ... :] ... ekscytacja pełna ...
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

albo np

powazniak; jest powazny suptelny itp

dalej facet jest opiekunczy czuly stworzony aby dbac o druga polowke

szowinista uważa,że wszystkie kobiety są: słabe, nieporadne życiowo i bez pomocy oraz wsparcia ze strony mężczyzny zginą.

Leń kanapowy-całe dnie spędza w domu,rozwalony na kanapie,leżąc z brzuchem do góry ogląda telewizje,a kobieta musi przy nim latać i mu usługiwać.

Kobieciarz-zajęty,zaobrączkowany,niedostępny,lecz mu to w niczym nie przeszkadza,ciągle flirtuje i uwodzi kobiety. Daje żonie kwiaty,czekoladki,prawi komplementy i mówi wiele miłych słów,a zachwile robi skok w bok.Ma problemy z dochowaniem wierności.

Romantyk-facet niestej ziemi.Pisze wiersze,piosenki,czułe liściki do ukochanej.Cudownie rozprawia o miłości,lecz do związku się nie nadaje,gdy tylko pojawi się jakiś problem ucieka,boi się odpowiedzialności.

Dżentelmen-dba o szczegóły,ma dobre maniery:przepuści kobiete w drzwiach,przysunie jej krzesło,poda palto z wieszaka, ustąpi miejsca w autobusie.Jest miły, grzeczny, czarujący.Nie pozwoli jej nieść torby z zakupami.

Ambitny pracuś-nastawiony na sukces,pieniądze i kariere. Zdolny,pracowity,dążący do celu po trupach.