Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • ennu
  • Początkujący
2009-11-25T21:58:55+01:00
Porosty można znaleźć wszędzie gdzie występują drzewa ponieważ rosną one na nich. Są takim naturalnym wskaźnikiem zanieczyszczenia w najbliższym środowisku.
2 5 2
2009-11-25T22:00:27+01:00
Porosty w ogóle nie występują na terenach uprzemysłowionych i w dużych miastach ... Należące do nich Huby bardzo często można spotkać na pniach drzew żywych .
Wiem że rosną w tundrze.
W środowisku naturalnym rosną one na wszystkich drzewach. .Na korze spotkać można porosty
2 5 2