Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T21:57:40+01:00
Poczytaj o tych drzewach, jeśli masz możliwość zrób album o nich, możesz przynieść też liście lub gałązki z igłami szyszki czy tam inne owoce drzewa opowiedziec o nim i wskazać co jest do czego
2009-11-25T21:57:48+01:00
He

no to wez poszukaj w necie jakis drzew np takich ktore zadko wystepuja czy cos naucz sie tego i jej powiedz
a najlepiej bym ci radzila zrobic taki album o drzewach pare kartek a4 no i zdj drzewa i opis i tak kulkanastu drzew mowie ci fajnie by wyszlo moze jakas 5 by byla;P
2 5 2
2009-11-26T00:34:30+01:00
Drzewa iglaste żyją na Ziemi dłużej niż liściaste,zazwyczaj mają drewno o mniejszej twardości np.świerk,cedry,jodły,jałowce,cyprysy i największe ze wszystkich sekwoje.Do pospolitych drzew liściastych należą dęby,buki,brzozy i wierzby.
Większość roślin iglastych ma małe podobne do igieł zimozielone liście(tylko modrzew zrzuca je na zimę).Drzewa iglaste mogą żyć w rejonach zimnych,w wysokich górach i na obrzeżach pustyń.W Kanadzie,północnej Europie i Rosji tworzą rozległe wiecznie zielone lasy.Stare igły wymieniane są na nowe przez cały rok,a nie tylko jesienią.

Drzewa liściaste w zimnym klimacie zrzucają liście jesienią.Drzewa rosnące w tropikach utrzymują liście przez cały rok,ponieważ bez względu na porę roku długość dnia jest taka sama.

Drzewa lasów tropikalnych dorastają do 50m wysokości.Podstawa pnia jest bardzo masywna,więc drzewo utrzymuje pion,gdy wierzchołek ugina się na wietrze.

Sekwoje (iglaste) są najwyższymi roślinami świata,mogę żyć nawet do 4000 lat.

Niektóre sosny sędziwe ze Stanów Zjednoczonych mają 4000 lat i nadal rosną.