Odpowiedzi

2009-11-25T22:03:14+01:00
Aby ci się zdrowo żyło nie miej skruchy do nicoret ;D
3 1 3
2009-11-25T22:04:21+01:00
Gdy nie będziecie palić to zdrowie możecie ocalić
PALĄC NISZCZYSZ SOBIE ŻYCIE!
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T22:05:19+01:00
Marihuana to dziecko szatana.
Narkotyki to złe używki!
Zamiast pić piwo wolę jakieś warzywo!
Przez papierosy można dostać raka płuc, chcesz?
Piwo nie paliwo, do życia nie potrzebne!
7 4 7