Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T22:04:11+01:00
Kret ma szerokie łapki, dzieki temu latwo przekopuje ziemię, ma slabo rozwiniety wzrok, poniewaz pod ziemia jest mu nie potrzebny za to ma dobrze rozwinietu wech dzieki ktoremu znajduje pozywienie, ma oplywowe i miekkie cialo , zeby miescilo sie w podziemnych korytarzach
125 4 125
jak kret przystosował się do życia pod ziemią?
2009-11-25T22:04:31+01:00
Słaby zrok, pazury do kopania, meszek na skorze, kolor czarny futra, nos taki zeby mu ziemia sie nie sypała, owalny kształt ciała,dobry słuch
50 2 50