Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T22:07:09+01:00
Ich liebe fussbal spielen- lubie grać w piłke

ich liebie computer spielen-lubie gry na komputerze

Ich liebie singen- lubie śpiewać

ich liebe essen und trinken- lubie jeść i pić

ich liebe radfahren- lubie jeździć rowerem
15 2 15
2009-11-25T22:10:44+01:00
Hund rausgehen- wyprowadzaqć psa
aufraumen- sprzątać
machen Hausaufgaben- robić zad dom
rad fahren-jeździć na rowerze
Abend essen- jeść kolację
Mittag kochen- robic obiad
lesen-czytać
lehren- uczyć się
schlafen- spać
13 3 13
2009-11-25T22:13:25+01:00
Ich (ja) tanze (tanczyć),schlafe (spać), male (malować), schwimme (pływać), fahre fahrad (jeździć na rowerze) gern (lubię)

Ich (ja) lese bucher (czytać książki), hore musik (słuchać muzyki), spiele Basketball(grać w koszykówke), singe(śpiewać),Klettere (spinać się), schreibe e-mails(e-mailować :D ) nicht gern (nie lubię)
9 3 9