Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T22:19:12+01:00
18000
9% - 1620
19620

1620
19% - 307.8
307.8 *2 = 615,6


21240 - 615.6 = 20624,4
2009-11-25T22:26:22+01:00
1 rok:
9% z 18000 = 9/100 x 18000 = 1620 zł
19% z 1620 zł = 19/100 x 1620 zł=307,8 zł
18000+1620=19620 zł
19620 - 307,80=19312,20 zł
2 rok:
9% z 19312,20 zł = 9/100 x 19312,20 zł= 1738,098 zł = 1738,1 zł
19% z 1738,1 zł = 19/100 x 1738,1 = 330,24 zł
19312,20zł+1738,1 zł=21050,3
21050,3zł - 330,24 zł=20720,05 zł

Odp: Po 2 latach będzie miał 20720,05 zł ;)