Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T22:24:15+01:00
Napisz na środku AIDS, a obok do czego doprowadza ta choroba, czym jest, jak można zapobiegać i jak można ją mieć .
1 5 1
2009-11-25T22:27:23+01:00
Http://aids.gov.pl/

tam na dole masz takie obrazki co przelatują
i tam pisze na każdym Hiv Gratis

Ja miałem podobny plakat z "przystanek w drodze 50 zł +Hiv gratis" wejdz na strone i zobaczysz o co mi chodzi :)
1 5 1
2009-11-25T22:30:04+01:00
1. Plakat musi być wyraźny,zrozumiały i przejrzysty.
2. Najlepiej wypisz trochę informacji np. na poczatek ogólnie o chorobie AIDS, pozniej jej objawy , leczenie , leki itp.
3. Mozesz narysowac rysunek tylko zeby byl starannie wykonany.
Powodzenia !
1 5 1