Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T22:24:44+01:00
* pomoc Anglikom
* walka o wolnośc
* heroizm
* motywacja dla państwa
2009-11-25T23:02:10+01:00
*Postawa prawicowa wobec ojczyzny
*Pomoc anglikom w bitwie o londyn
*Bezwzględny heroizm w walcze z agresorem
*Patriotyczne nastawienie nawet w najgorszych chwilach
* Patriotyzm prezentowany przez ,, dywizjon 303" jest najlepszym okazaniem szacunku , miłości i przywiązania do ojczyzny
1 2 1