Odpowiedzi

2009-11-25T22:32:24+01:00
4⁻¹+3⁻² 13
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻= ----- = 13:15=0,8(6)
3⁻²+2⁻³ 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T22:33:53+01:00
4⁻¹+3⁻² 1/4 + 1/9
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻= ⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻ = 2
3⁻²+2⁻³ 1/9 + 1/8
2009-11-25T22:40:55+01:00
4⁻¹+3⁻² 1/4¹ + 1/3² 1/4+ 1/9 9/36+ 4/36 = 13/36
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻= ------------- = ----------- = -------------- -------- =
3⁻²+2⁻³ 1/3²+ 1/2² 1/9 + 1/8 8/72 + 9/72 17/72


= 13/36 : 17/72 = 13/36 * 72/17 = 26/17 = 1 i 9/17

Mam nadzieję, że jets dobrze i pomogłam :)