Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T22:28:18+01:00
Fit-pasować,w dobrej formie
enough-dość,wystarczająco
rest-reszta
myślę że pomogłam ;*
1 5 1
2009-11-25T22:28:01+01:00
Fit- zdrowy, sprawny fizycznie
enough- wystarczająco
rest-odpoczynek
1 4 1
2009-11-25T23:31:03+01:00
FIT:
-A TRAFNY; ZDATNY; ODPOWIEDNI; WŁAŚCIWY; ZDOLNY; SKŁONNY; W DOBREJ FORMIE; DYSPONOWANY
-N M ATAK; M PAROKSYZM; M NAPAD; M WYBUCH; F CHWILA; M ODRUCH; N PRZYSTOSOWANIE; N DOPASOWANIE
-V NADAĆ SIĘ DO CZEGOŚ NA COŚ; EKWIPOWAĆ; LEŻEĆ DOBRZE (O UBIORZE); DOPASOWYWAĆ; DOPASOWAĆ; PRZYPASOWAĆ; DOSTOSOWAĆ; DOSTOSOWYWAĆ; PRZYSTOSOWYWAĆ; PRZYSTOSOWAĆ; DOBIERAĆ; DOBRAĆ; PRZYSTAĆ; PRZYSPOSABIAĆ; OPRAWIAĆ; OPRAWIĆ; WMONTOWYWAĆ; WMONTOWAĆ

ENOUGH:
-ADV DOSYĆ; DOŚĆ; DOSTATECZNIE; WYSTARCZAJĄCO; NA TYLE
-N F KWITA

REST:
-A WYPOCZYNKOWY
-N M ODPOCZYNEK; M SPOCZYNEK; N ODPOCZYWANIE; N SPOCZĘCIE; N SPOCZYWANIE; N WYPOCZĘCIE; M WYPOCZYNEK; N WYTCHNIENIE; PL WCZASY; F PODKŁADKA; F PODPORA; F PODSTAWA; F PAUZA W UTWORZE MUZYCZNYM; M STOJAK; F RESZTA; F POZOSTAŁOŚĆ; M BILANS; M OSTATEK
-V NALEŻEĆ; SPOCZYWAĆ; SPOCZĄĆ; WYPOCZĄĆ; WYPOCZYWAĆ; ODPOCZYWAĆ; DAĆ WYPOCZYNEK; OPIERAĆ SIĘ; OPIERAĆ SIĘ NA (O PRZEKONANIACH NAUCE); POLEGAĆ NA KIMŚ CZYMŚ; ODSAPNĄĆ; CIĄŻYĆ; POZOSTAWAĆ; POZOSTAĆ; WSPIERAĆ SIĘ
1 5 1