Odpowiedzi

2009-11-25T22:52:55+01:00
Wzor v=s/t
po przekształceniu wzoru wychodzi na nam takie coś t=s/v
gdzie s to jest droga a v prędkość
t=158/30=5,27h
t=81/35=2,31h
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T22:54:51+01:00
1.
Dane:
s=158km
v = 30km/h
Szukane:
t=?

v = s/t
po przekształceniu wzoru
t = s/v
t = 158km / 30km/h kilometry się skracają
t = 5,27 h

2.
s = 81km
v = 35km/h

t=s/v
t = 81km/35km/h
t = 2,31h

7 4 7