Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T23:00:25+01:00
Wystarczy podstawic dane do wzoru
p=d*g*h

p-ciśnienie
d-gęstość
h-wysokość
g-przyspieszenie grawitacyjne

p=1 000kg/m³ * g=10m/s² * 0,7m = 7000Pa= 7kPa

Odp.: Ciśnienie hydrostatyczne wywierane na dno naczynia wynosi 7kPa
6 3 6
2009-11-25T23:03:21+01:00
P=dgh
h=0,7m
d-gęstość
g- przyśp. grawitacyjne
h głębokość
g=10
d= 1000
p=1000*10*0,7
p=10000*0,7
p=7000[Pa]
6 2 6