Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T23:53:33+01:00
8.1. Auf dem Bild ist Arzt und sein Patient. (Na zdjęciu jest lekarz i jego pacjent.)

8.2. Ich treibe den Sport und ernahre gut fur meine Gesundheit. (Ja uprawiam sport i dobrze się odżywiam dla majego zdrowia). W wyrazie ernahre jest a-umlaut i w fur u-umlaut.

Nie wiem czy po jednym zdaniu wystarczy, bo nie jest określone ile.
1 5 1
2009-11-25T23:54:16+01:00
1. Das Bild ist ein Arzt und Patient

2.gesunde Ernährung und viel züchtige