Odpowiedzi

2009-11-26T07:23:36+01:00
Poniewarz kazdy dla chystusa jest tak samo wazny ibardzo bolesnie odczuwa ze ktos nie przyszedl na spotkanie z nim
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T10:13:57+01:00
Wyobraźmy sobie że każdy z nas jest jakimś organem czy komórką ciała Jezusa. Podczas gdy nie jesteśmy na mszy w kościele to tak jak by ten komórka/organ którą jesteśmy też nie jest obecny w ciele Chrystusa. Wiadomo że gdzy brakuje nam czegoś to jesteśmy osłabieni i tak samo dzieje się z Jezusem.