Pomóżcie mam to na dzisiaj!!!!!

Zrób pokaz slajdów (mało treści dużo obrazków) na temat:

Wpływ pola magnetycznego na organizmy żywe:
1. Pozytywne działanie pola magnetycznego (zastosowanie).
2.Negatywne działanie pola magnetycznego (zastosowanie).

Dużo punktów wiec jak będzie tak sobie zgłaszam spam.

Mój e-mail [email protected]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:40:58+01:00
2009-11-26T17:35:14+01:00
Wysle ci na emaila... dostaniesz w ciagu 20 minut