Odpowiedzi

2009-11-26T11:14:34+01:00
Cena w piąt
1232-70%
x-100%
70x=132300
x=1890

cena w śr
1890-80%
x-100%
80x=189000
x=2362,5

Cena w pon
2362,5-110%
x-100%
236250=110x
x=2147,73
1 1 1
2009-11-26T11:16:53+01:00
X - cena towaru...

W pon - 110%
w sr - 90%
w pt - 60 %

1232 zł - 60 %
x zł - 100 %

x = 1232*100 /60 = 2053

Cena początkowa wynosiła 2053 zł.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T11:18:35+01:00
3.
1232---70%
x ---100%
x = 1232*100/70= 1760zł. - cena przed obniżką piątkową (30%)

2.
1760 --80%
x ---100%
x = 1760*100/80 = 2200zł. - cena przed obniżką środową (20%)

1.
2200---110%
x ---100%
x = 2200*100/110 = 2000 zł. - cena przed podwyżką 10%

czyli:
cena startowa to 2000zł.
1. 2000 +10% = 2200zł.
2. 2200 - 20% = 1760zł.
3. 1760 - 30% = 1232zł.
13 4 13