Jeżeli osoba a ciągnie łódz siłą 500n,a osoba b -siłą 700n,to siła wypadkowa wynosi..........Kierunek siły wypadkowej jest poziomy,a zwrot w prawo.Siła równoważąca siłę wypadkową ma więc wartość ........,kierunek........... a zwrot..................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T11:17:56+01:00
Jeżeli osoba a ciągnie łódz siłą 500n,a osoba b -siłą 700n,to siła wypadkowa wynosi 1200N Kierunek siły wypadkowej jest poziomy,a zwrot w prawo.Siła równoważąca siłę wypadkową ma więc wartość TAKI SAM JAK WYPADOWA CZYLI 1200N kierunek POZIOMY a zwrot W LEWO
3 5 3
2009-11-26T11:20:07+01:00
Fw=700N-500N=200N
200N
poziomy
w lewo
1 2 1