Korzystając z dostępnych ci zródeł informacji,odpowiedz na pytania
a w jakim stanie skupienia jest smoła w zimowy dzień.
b w jakim stanie skupienia jest smoła,gdy się ją podgrzeje aby smołować dach?
c. co decyduje o stanie skupienia smoły?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T11:43:26+01:00
A) stan stały
b)stan ciekły
c) O stanie skupienia smoly decyduje temperatura
(smoła do ok. 80'C - stan stały, powyżej 80'C płynnna, powyżej ok. 300'C -zaczyna wrzeć- smoła nie ma określonej temperatury wrzenia ponieważ jest "zrobiona" z różnych substancji)
78 4 78
2009-11-26T11:43:46+01:00
1.W stanie stałym.
2.W stanie ciekłym bardzo gęstym ciekłym.
3.Temperatura topnienia
55 4 55