Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T11:48:17+01:00
Miłość Boga znaczy dla mnie bardzo wiele. Odczuwam tę miłość i ją odwzajemniam, Bo to Bóg stworzył ziemię wszechświat i mnie. Bez miłości Boga nie miałabym życia nie byłabym zdolna do szlachetnych uczuć, do myślenia i rozumowania. To On daje mi siłę do życia. Dzięki jego miłości zostałam stworzona i żyję, dlatego jest dla mnie najcenniejsza.
6 4 6
2009-11-26T12:42:46+01:00
Bóg Cię kocha, bo tak pisze w tym piśmie. Pilnuje Cię, podgląda Cię, żebyś nie grzeszyła. A jak zgrzeszysz, to musisz się spowiadać facetowi w konfesjonale. Ale bóg i tak Ci te grzechy odpuści. Kiedy jesteś grzesznikiem, bóg cię potępi, będziesz się smażyć w piekle, bo Cię kocha!
2 2 2
2009-11-26T15:20:47+01:00
Pomoc, nadzieja, miłość, wiara, pewność
5 4 5