Odpowiedzi

2009-11-26T11:57:39+01:00
3108cm
4400cm
4677,4cm
193,3575cm
6237cm
1554cm
203,2cm
2509,52cm
2420cm
1620,6cm
1846,8cm
3709,8cm
1 2 1
2009-11-26T11:59:09+01:00
148x210 mm = 31080 mm = 3108 cm
176x250 mm = 44000 mm = 4400 cm
182x257mm = 46774mm = 4677,4 cm
7,25 cala x 10,5 = 76,125 cala = 193,36 cm
210 x297 mm = 62370 mm = 6237 cm
105x148 mm = 15540 mm = 1554 cm
8x10 cali = 80 cali = 203,2 cm
104x9,5 cala = 988 cali = 2509,52 cm
110x220mm = 24200 mm = 2420 cm
111x146mm = 16206 mm = 1620,6 cm
114x162mm = 18468 mm = 1846,8 cm
162x229mm = 37098 mm = 3709,8 cm
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-26T12:10:52+01:00
Ile to cm 1cm=10mm
1cal=2,5cm
148x210 mm =31080mm=3108cm

176x250 mm =44000mm=4400cm
182x257mm=4677,4cm
210 x297 mm=62370mm=6237cm
105x148mm=15540mm=1554cm

7,25cala x 10,5 =76,125*2,5cm=190,31cm


8x10 cali =80cali*2,5cm=200cm
104x9,5 cala=988cala*2,5cm=2470cm
110x220mm=24200mm=2420cm
111x146mm=16206mm=1620,6cm
114x162mm=18468mm=1846,8cm
162x229mm =37098mm=3709,8cm

1 5 1