Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T12:19:52+01:00
-zanieczyszczenia wód
-zbyt duży połów
-zbyt duża ilość drapieżników w wodach
-zanik planktonu
2009-11-26T12:21:15+01:00
Przyczyny zmniejszania się ryb w wodach jest taka, że wody nie są zarybiane, i że jest nielegalne rybołóstwo.
2009-11-26T12:22:37+01:00
- zanieczyszczenia wód chemikaliami z przedsiębiorstw
- ocieplenie klimatu, gdyż niektóre gatunki wytrzymują wyższych temperatur
- inżynieria genetyczna wprowadza nowe gatunki przez co inne wymierają
- katastrofy ekologiczne np w postaci wycieku ropy z tankowców
- działalność człowieka poprzez rybołówstwo w strefach zakazanych
- choroby ryb wywołane zanieczyszczeniem wód