Odpowiedzi

2009-11-26T13:16:19+01:00
Gdybym miał wybierać pojechałbym w góry . Tam oglądałbym piękne widoki . Wcześniej zaprosiłbym moich przyjaciół i jeśliby zechcieli przyjechać wybralibyśmy się na wędrówkę. Wybralibyśmy się nad jezioro, a tam moi koledzy pływaliby, a koleżanki piekłyby kiełbaski nad ogniskiem. Bylibyśmy tam co najmniej tydzień i każdego dnie byśmy zwiedzali inne miejsca. To byłyby moje wymarzone wakacje.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T13:18:47+01:00
Moje wymażone wakacje spędziłabym nad morzem z moją rodziną. Codziennie rano wychodzilibyśmy nad morze, aby poopalać się i wykąpać w morzu. Wieczorami chodzilibyśmy na spacery i zwiedzalibyśmy miasto. Ja wraz moimi równieśnikami spędzałabym miło czas np. bawiąc się, grając w piłkę itd.
Pod koniec naszego wyjazdu kupilibysmy karki i wysłali je do rodziny, znajomych, kolegów i koleżanek. To byłyby miło spędzone wczasy. Już niemogę się ich doczekać!
15 3 15