Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T13:46:09+01:00
1. √4³ = √64 = 8

2.

A= (√5) ⁴ = √5² * √5² = 5 *5 = 25
B = √5⁴ = √625 = 25
C = ³√5⁶ = ³√15625 = 25
lub
C = (³√5)⁶ = (³√5)³ *(³√5)³ = 5 * 5 = 25

D = ³√125 = 5

odp D nie rowna sie 25
mam nadzieje ze rozumies zczemu
8 4 8
2009-11-26T13:46:49+01:00
.Pierwiastek kwadratowy z sześcianu liczby 4 wymosi ;
(napisz wszystkie obliczenia)
√4³ = √64 = 8




6 3 6
2009-11-26T13:50:26+01:00
√4³=2³=8

2.2.Które z poniższych wyrażeń ma wartośc różną od 25 ?
A. (√5)[4]=√5⁴=[(5)^½]⁴=5²=25
B.√5[4]=[(5)^½]⁴=5²=25
C.³√5[6]=(∛5)⁶=(5^⅓)⁶=5²=25
D.³√125=∛5³=(5³)^⅓=5¹=5


5^½ oznacza 5 do potegi½
odpowiedz D
2 5 2